Back-up oplossingen

Wilt u ervoor zorgen dat u altijd een stabiele netwerk verbinding heeft? Kies dan voor een back-up oplossing.

VoIPStarr Back-up oplossingen 2
VoIP Telefonie bellen
VoIPStarr Back-up oplossingen 4
T-Mobile VoIP Telefonie
VoIPStarr Back-up oplossingen 6
KPN Logo VoIP Telefonie

Altijd verzekerd van een stabiele verbinding

Werkt u vaak op locatie, of bent u veel onderweg? Het kan natuurlijk voor komen dat u op sommige momenten geen stabiele verbinding heeft. Door te kiezen voor een back-up oplossing van VoIPStarr heeft u altijd en overal een stabiele verbinding. 

Voordelige oplossing

Naast dat VoIPStarr bekend staat om haar oplossingen van zeer hoge kwaliteit, bieden wij u ook graag onze voordelige back-up oplossingen aan. Neem contact met ons op voor advies op maat, dan zorgen wij ervoor dat u altijd én overal bereikbaar bent. 

Selecteer hieronder de gepaste oplossing

Odido NL Back-UP 5G Unlimited

Backup Odido NL
De Odido Back-UP biedt Unlimited Data wanneer dit echt nodig is. Het is de bedoeling dat de simkaart wordt ingezet voor Back-UP doeleinden dit betekent dus voor een failover van een vaste verbinding, de simkaart dient dus ook op een vaste locatie te komen staan, hier is de prijs ook voor gemaakt. Het is toegestaan om weinig data te gebruiken gedurende de maand om bijvoorbeeld een ping-keep-alive te gebruiken. Het is niet toegestaan om dagelijks meerdere Gigabytes te gebruiken op de sim. Wij zullen dit verbruik dan registreren als actief verbruik en niet als Back-UP verbruik. Wij behouden het recht om de sim ten alle tijden uit te mogen zetten en onechtelijk gebruik te factureren.

Up- en downgraden
Up- en downgraden van datakaarten is mogelijk voor alle datakaarten met een maandcontract. Upgraden is kosteloos. Downgraden is ook mogelijk en hiervoor wordt eenmalig € 25,- per datakaart in rekening gebracht.

Bekijk hier de fair use policy

€15,00

/

Per maand
Éenmalige aansluitkosten van €25.00

Odido NL Back-UP 5G +Vast IP

Backup Odido NL
De Odido Back-UP biedt Unlimited Data wanneer dit echt nodig is. Het is de bedoeling dat de simkaart wordt ingezet voor Back-UP doeleinden dit betekent dus voor een failover van een vaste verbinding, de simkaart dient dus ook op een vaste locatie te komen staan, hier is de prijs ook voor gemaakt. Het is toegestaan om weinig data te gebruiken gedurende de maand om bijvoorbeeld een ping-keep-alive te gebruiken. Het is niet toegestaan om dagelijks meerdere Gigabytes te gebruiken op de sim. Wij zullen dit verbruik dan registreren als actief verbruik en niet als Back-UP verbruik. Wij behouden het recht om de sim ten alle tijden uit te mogen zetten en onechtelijk gebruik te factureren.

Up- en downgraden
Up- en downgraden van datakaarten is mogelijk voor alle datakaarten met een maandcontract. Upgraden is kosteloos. Downgraden is ook mogelijk en hiervoor wordt eenmalig € 25,- per datakaart in rekening gebracht.

Bekijk hier de fair use policy

€22,00

/

Per maand
Éenmalige aansluitkosten van €25.00

KPN NL 5G Backup – Vast IP

Back-UP KPN NL
Op de datakaart KPN NL back-up kan gedurende 5 aaneengesloten dagen per kalendermaand in totaal 25GB worden gebruikt. Deze voorwaarden blijven ook van kracht bij storing gegenereerd door de leverancier. Wordt er meer data gebruikt, of wordt er meer dan 5 aaneengesloten dagen per kalendermaand data gebruikt, dan kost dit € 2,00 per gebruikte GB. De back-up KPN NL kaart mag niet in een device zitten dat mobile is. Deze voorwaarden gelden ook als de back-up kaart wordt ingezet tijdens een storing veroorzaakt door (diensten) van VoIPStarr tenzij anders overeengekomen.

Bekijk hier de fair use policy

€30,00

/

Per maand
Éenmalige aansluitkosten van €25.00

Datakaart EU 5G Backup

Voorwaarden Back-UP EU:

Op de datakaart Back-up EU kan gedurende 5 aaneengesloten dagen per kalendermaand in totaal 10 GB worden gebruikt. Deze voorwaarden blijven ook van kracht bij storing gegenereerd door de leverancier. Wordt er meer data gebruikt, of wordt er meer dan 5 aaneengesloten dagen per kalendermaand data gebruikt, dan kost dit € 3,50 per gebruikte GB. De Back-up EU kaart mag niet in een device zitten dat mobile is. Deze voorwaarden gelden ook als de Back-upkaart wordt ingezet tijdens een storing veroorzaakt door (diensten) van VoIPStarr tenzij anders overeengekomen.

Algemene voorwaarden:
IOT
De IOT datakaart van EU is een pay as you go kaart. Dit betekent dat de gebruiker afrekent per gebruikte MB. Zie voor het tarief van dit gebruik `Buitenbundelgebruik (per GB)

Up- en downgraden
Up- en downgraden van datakaarten is mogelijk voor alle datakaarten met een maandcontract. Upgraden is kosteloos. Downgraden is ook mogelijk en hiervoor wordt eenmalig € 25,- per datakaart in rekening gebracht. Vanaf het initiële abonnement kan je één abonnement zakken. Het up- of downgraden van een datakaart met een maandcontract vindt plaats op de eerste van de volgende kalendermaand.

Maandelijks opzegbaar
Opzeggen van de datakaart kan direct met inachtneming van de contracttermijn en de opzegtermijn van één kalendermaand.

Regio-indeling buitenland
Hieronder vind je de opsomming van de landen die in de EU vallen. Roaming gebruik buiten de regio-indeling is niet mogelijk, de datakaarten zijn hiervoor geblokkeerd.

EU-landen
België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.

Technische gegevens
De datakaarten worden geactiveerd verstuurd. Het is mogelijk om datakaarten op voorraad te hebben, neem hiervoor contact met ons op. De APN voor de datakaarten EU is one.world. De datakaarten EU hebben geen PIN en PUK.

Defect of verloren
Indien jouw datakaart defect is of verloren geraakt, dan kan je via mijn VoIPStarr of support@voipstarr.nl een nieuwe datakaart aanvragen. Wij zullen de huidige kaart blokkeren zodra wij het bericht hebben verwerkt en aan je hebben bevestigd. Tevens sturen wij je een nieuwe datakaart op waarmee je gebruik kunt blijven maken van jouw huidige abonnement. Hiervoor brengen wij eenmalig € 25,- activatiekosten per datakaart per vervanging in rekening.

5G internet
5G internet Per datakaart kan 5G worden geactiveerd door middel van een internet die per datakaart kan worden geactiveerd. Als de 5G internet op een datakaart is geactiveerd, dan kan deze niet meer worden gedeactiveerd. Op de dekkingskaart is te zien waar 5G beschikbaar is. Het is handig om dit voor de activatie van 5G te checken, omdat (nog) niet overal 5G beschikbaar is.

Monitoring datakaart:
Per datakaart kan monitoring worden aangezet. Dit betekent dat het verbruik van de datakaart in de beheer portal inzichtelijk is. De monitoring van de datakaart kan per kalendermaand per datakaart worden aan- of uitgezet

Overige voorwaarden:
De datakaart van EU hebben een maximaal verbruik van 1 TB per datakaart. Voor buitenbundel gebruik gelden afwijkende tarieven en wordt naar boven afgerond naar hele GB. Wij behouden het recht voor kaarten te blokkeren als wij dat nodig achten. Er geldt altijd een maximum verbruik van 1 TB per datakaart per kalendermaand.

Bekijk hier de fair use policy

€23,00

/

Per maand
Éenmalige aansluitkosten van €25.00

Deze organisaties en particulieren gingen u voor

4.7/5

Reviews van onze klanten

Onze diensten

VoIP

Overal en altijd bereikbaar zijn, dankzij een goedkope en stabiele VoIP oplossing.

Servicenummers

Vraag zeer eenvoudig uw gewenste servicenummer(s) aan, zowel regionaal als bijvoorbeeld 088-nummers 

Mobiel & internet

Wij zorgen ervoor dat uw data altijd veilig en bereikbaar is, via glasvezel of mobiel. 

Onze partners

De kwaliteit van ons platform, de data en onze service wordt mogelijk gemaakt door onze partners. Samen bieden we u zekerheid op dagelijkse basis.