Een overzicht van de storingen

Bekijk hier alle storingen welke actueel zijn, waar word gewerkt of welke zijn opgelost. Staat uw storing er niet tussen? Laat dit vooral aan ons weten. 

500+

Bedrijven
aangesloten op het
VoIPStarr netwerk

Er zijn momenteel geen storingen

Ondervind u een storing?
+31 (0)88 – 7000 060

support@voipstarr.nl

14/11/2024
Opgelost
Routering problemen bij inkomende en uitgaande gesprekken | VoIP platform

14:35 – Op dit moment kampen wij met een storing op ons VoIP netwerk. Onderzoek is gestart.
15:04 – Alle VoIP diensten moeten weer naar behoren werken. Mocht u nog problemen ondervinden kunt u ons een bericht sturen naar support@voipstarr.nl.

05/11/2024
Opgelost
Routering problemen bij inkomende en uitgaande gesprekken | VoIP platform

09:00 – Op dit moment kampen wij met een storing op ons VoIP netwerk. Onderzoek is gestart.
09:59 – Alle VoIP diensten moeten weer naar behoren werken. Mocht u nog problemen ondervinden kunt u ons een bericht sturen naar support@voipstarr.nl.

10/05/2024
Opgelost
Onstabiele PPPoE-verbindingen | FTTH KPN

10:30 – Onze engineers hebben de problemen met onze PPPoE-verbindingen nog in onderzoek, ze kunnen bevestigen dat deze kunnen leiden tot een instabiele en klapperende verbinding. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen.
10:51 – Onze engineers geven aan dat de fix niet het gewenste resultaat heeft. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen.
11:07 – Onze engineers zullen een rollback uitvoeren naar aanleiding van het onderhoud van vannacht. Deze zal om 12:00 worden gestart. Dit resulteert in een downtime van 1 tot maximaal 30 minuten op alle KPN (PPPoE en DHCP) verbindingen. Als de verbinding NIET uit zichzelf terugkomt, kunt u vanaf 12:15 een reboot uitvoeren. We verwachten u rond 12:30 te voorzien van een update. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
12:30 – De herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd door onze engineers. In de monitoring zien we dat de verbindingen stabiliseren. Wij hebben momenteel nog uitgebreide monitoring en houden de prestaties van het platform nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat er geen verdere problemen zijn, we stellen uw geduld en begrip gedurende deze tijd op prijs. Als de verbinding niet uit zichzelf terugkomt, zal een reboot van de modem/router de verbinding herstellen.
13:10 – We kunnen u meedelen dat de PPPoE verbindingen zijn gestabiliseerd. Na de rollback zijn alle lijnen (PPPoE en DHCP) hersteld. Als de verbinding niet uit zichzelf terugkomt, zal een reboot van de modem/router de verbinding herstellen.

04/07/2023
Opgelost
Verstoring website VoIPStarr

14:30 – We hebben geconstateerd dat we wat problemen hebben op onze website. We werken hard om dit probleem op te lossen.
17:00 – Het probleem van onze website is volledig opgelost.

01/05/2023
Opgelost
Routering problemen | VoIP platform

11:59 – Op dit moment kampen met een storing op ons VoIP netwerk. Onderzoek is gestart.
12:09 – Momenteel is er een grote outage gaande, wij werken met man en macht om de storing op te lossen
12:21 – Binnen 60 minuten moet alles weer naar behoren werken.
12:35 – Alle VoIP diensten moeten weer naar behoren werken. Mocht u nog problemen ondervinden kunt u ons een bericht sturen op support@voipstarr.nl